השכרת אוהלים בסטייל – סיפורו של משכיר

פברואר 16, 2020 by אין תגובות

אז אחרי סיורי מוחות שלנו, האחים, שנמשכו שעות ארוכות, החלטנו בסופו של דבר לארגן את מסיבת ההפתעה לכבוד יום הנישואין ה-30 של ההורים, בחצר הבית של אחותי הגדולה.

העניין שהחצר היא לא הכי מטופחת והבנו שאין סיכוי שנצליח לעצב ולטפח אותה בתקופת זמן כל כך קצרה, מעבר לכך חששנו מהעניין של מזג האוויר, אומנם בספטמבר באזור שאנו גרים דיי נעים בערבים, אבל יש גם ערבים בהם מזג האוויר פחות צפוי ופחדנו שניפול על ערב שכזה.
בכל מקרה, כמו שאמרתי, אחרי סיורי מוחות ארוכים, החלטנו לחפש חברה אשר מציעה שירות של השכרת אוהלים.
לפי רשימה התחלתית שערכנו כמות האורחים אשר היו צפויים להגיע לאירוע נעה בין 80 אנשים והחלטנו לבחור באחד מאותם אוהלים שמתאימים לעד 100 אורחים, למזלנו אומנם החצר של האחות לא מטופחת אבל היא מתפרסת על שטח עצום, ככה שהיה מספיק מקום להציב את האוהל.

אז איך בחרנו את החברה?

האמת שלא היינו מודעים שיש לא מעט חברות באזור שלנו אשר מציעות שירות של השכרת אוהלים. יש הרבה מאוד דברים שצריך לדעת אז מומלץ לעשות זאת כמה שיותר קצר וקולע,עשינו סלקציה ל-3 חברות שנראו לנו מתאימות, גם בגלל שהיה להם אוהלים בגודל הרצוי וגם בעיצוב שענה על הציפיות שלנו.

אוהל מיוחד לאירוע לאורחים

אוהל מיוחד לאירוע לאורחים

הסלקציה התבססה בין היתר על המחירים, למרות שהתקציב שלנו היה יחסית גדול, בפועל אין שום סיבה לשלם סתם יותר כסף על אותו האוהל.
החלטנו להתקשר לשלושת החברות, להתרשם מההסברים שהם נותנים וגם לשאול שאלות חשובות ולבדוק את התשובות.
מעבר לכך היינו צריכים גם כמה כיסאות ושולחנות וחיפשנו חברה שגם תסגור לנו את הפינה הזאת (את כל שאר הציוד היה לנו).
אז על סמך כל הפרמטרים האלו בחרנו בסופו של דבר את אותה חברת השכרת אוהלים, שהשירות של ההשכרה כלל גם את התקנת האוהל ופירוקו בסוף ומעבר לזה, השכרנו מהחברה גם את השולחנות והכיסאות במחיר כולל שהיה אטרקטיבי יחסית, לפחות בהשוואה לחברות אחרות.

אירוע מוצלח ומהנה

בסופו של דבר האירוע שתכננו יצא מעבר לציפיות, השירות שקיבלנו לגבי האוהל היה פשוט מצוין והספקנו גם לקשט אותו ולעצב אותו ולהפוך אותו למקום ממש מיוחד.
כמובן, שמעבר לאוהל גם דאגנו לאוכל מצוין (בחרנו חברת קייטרינג מצוינת), לתוכנית אומנותית מיוחד ומשעשעת ולאווירה כיפית ונעימה וכל אותם הפרטים הם אלו שיצרו את השלם הפחות או יותר מושלם.

אז אין ספק שההורים שלי לא ישכחו לעולם את יום הנישואים השלושים שלהם ולפי פידבקים שקיבלנו גם האורחים היו מאוד שבעי רצון מהאירוע והוא הוכתר כהצלחה בכל קנה מידה.
בגדול, אחת המסקנות שהסקנו מהאירוע הזה, זה שהשכרת אוהלים למטרת ארגון אירועים מהווה פתרון מושלם, זול יחסית וגמיש לקיום אירועים מסוגים שונים וגם באירוע הבא שנארגן כנראה נבחר להשכיר אוהל לצורך המטרה.

ומה לגבי אוהלים לתקופות קשות יותר כמו השבעה? קראו על השכרת אוהלים לאבלים – איך זה עובד באתר גל גפן רחובות