כל מה שחשוב לדעת על מצברים לאופנועי ים

נובמבר 30, 2020 by אין תגובות

אופנוע ים הוא אחד מה "צעצועים" הכי מגניבים שיש. מי שמחזיק אופנוע ים מכיר את התחושה הנפלאה של להגיע אתו לחוף, להרשים את כולם לצאת לשיט מסעיר על האופנוע על גבי הגלים. אבל יש דבר אחד שיכול להרוס את התחושה הזו. הרבה פעמים הקיץ מגיע ובעלי אופנוע ים מוציאים אותו מהמחסן או מהחניה, רק כדי לגלות שהוא לא מניע והם יאלצו לוותר על הבילוי שלהם עליו. למה זה קורה ומה אפשר לעשות כדי למנוע את זה? המשיכו לקרוא כדי לגלות.

מצברים של אופנועי ים מתקלקלים מהר יותר

אחת ההמלצות לגבי מצברים של רכבים, היא לשמור שהרכב יהיה כמה שיותר בתנועה. במצב רגיל, זה קורה מעצמו משום שהרכב גומע קילומטרים רבים מדי יום. כשיודעים שהרכב לא הולך לזוז הרבה זמן, למשל כשנוסעים לתקופה ארוכה הרחק מהבית, ההמלצה היא לבקש ממישהו שיניע את הרכב פעם בכמה ימים על-מנת לשמור על המצבר. באופנוע ים המצב הוא שונה. אחת הסיבות שבגללן מצברים של אופנועי ים מתקלקלים באופן תדיר, הוא העובדה שהם בקושי נמצאים בשימוש. רוב ימות השנה הם מאוחסנים היכן שהוא ורק בקיץ מוציאים אותם לשימוש. זה, כאמור, פוגע במצבר.
כדי להימנע מעוגמת הנפש של אופנוע ים שהמצבר בו נגמר או התקלקל ומכיוון שאי אפשר להניע אופנוע ים פעם בכמה ימים כמו רכב פרטי, ההמלצה לגבי מצברים של אופנועי ים היא לערוך להם בדיקה מקדימה. אל תחכו לרגע האחרון כדי לגלות שאופנוע הים שלכם כלל לא שמיש ואין לכם כיצד להחליף מצבר כרגע. בדקו את העניין לעומק כמה ימים לפני שאתם מתכננים לקחת את האופנוע אתכם לים ותוכלו ליהנות מהבילוי שאתם חולמים עליו. בכלל, רצוי לבדוק את מצב המצבר פעם בכמה חודשים, בלי קשר לעונה. וודאו שאין בו שריטות או נזילות ושמצבו הכללי טוב.

איפה קונים מצברים לאופנועי ים?

בעיקרון, כל חנות שמוכרת מצברים כמו לירון מצברים גם מוכרים מצברים גם לכלי שיט בדיוק כמו לכל רכב רגל. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא לבחור חנות אמינה ומוכרת שהצוות המקצועי בה מבין במצברים ובפרט בנושא של מצברים לאופנועי ים, על-מנת שיוכלו להתאים לכם את המוצר הטוב ביותר עבור אופנוע הים שלכם. בחנות יציעו לכם מותגים שונים של מצברים לאופנועי ים וכדאי להקשיב להמלצות הצוות לגבי האיכות של כל מותג. לצד זאת, כדאי לרכוש מצבר שעומד בתקציב שלכם, כדי שלא תתחילו את כל הבילוי עם חור בכיס ועל רגל שמאל.
כדי לחסוך עלויות, ניתן לקנות מצברים יד 2. אלו מצברים זולים יותר, שכבר נעשה בהם שימוש והם מספיקים לפחות זמן. יחד עם זאת, המחיר שלהם אטרקטיבי במיוחד וממתאים למי שהתקציב שלו מוגבל.

תמונה