טיפים לאיתור שירותי אינסטלציה

מאי 30, 2019 by אין תגובות

יכול להיות שיש לכם נזילה קטנה או סתימה בשירותים ויכול להיות שיש לכם בעיית אינסטלציה גדולה יותר, ויכול גם להיות שאתם עומדים בפני בניית בית פרטי ואתם צריכים התקנה של תשתית אינסטלציה. בין כך ובין כך אתם צריכים שירותי אינסטלציה, שירותים אמינים וטובים של אינסטלטור מומחה שיעשו לכם עבודה איכותית. צריך קודם כל להבין שיש הבדל בין איש אינסטלציה פשוט שיכול להיות יחיד או עם שותף ולטפל בבעיות קטנות לבין קבלן אינסטלציה שיכול לקחת על עצמו פרויקטים גדולים. הנה כמה טיפים לאיתור איש אינסטלציה או קבלן בצורה נכונה

תחומי העבודה של איש האינסטלציה

פרסום אינסטלטור גבעתיים

בבואכם למצוא שירותי אינסטלציה טובים ואיכותיים, אתם צריכים לוודא שיש להם ניסיון בכמה שיותר תחומים מעולם האינסטלציה. זה חשוב מכיוון שלפעמים בעיה מסתבכת ועוברת ממערכת אחת לשנייה, וצריך אינסטלטור או צוות שש לו ניסיון רב. תחומי האינסטלציה הללו יכולים להיות הפרדת מים והשקיית גינות, יכולים להיות נזילות, יכולים להיות ביובים והטיפול בהם, יכולים להיות התקנה של בריכות ביוב במקרה של קבלן ביובית אינסטלציה, ניקוזים שונים וכדומה. כמה שיש יותר תחומי עבודה בהם עוסק האינסטלטור זה אומר שהוא טוב יותר בתחום.

תוצאות לטווח ארוך

בעיות אינסטלציה יכולות להיות בעיות מורכבות אך הטיפול בהן צריך להיות טיפול לטווח הארוך ולא רק רגע אחרי שהבעיה טופלה. בבואכם לחפש אינסטלטור שיסייע לכם לפתור את הבעיה שיש לכם, אתם מן הסתם תשאלו חברים או בני משפחה ותבקשו המלצות, ואל תתפתו לקחת איש מקצוע נחמד או עם כל תואר אחר בלי שאתם מקבלים פידבקים גם על העבודה שלו בטווח הרחוק. יש אנשי מקצוע שיודעים "לכבות שריפות" ויש אנשי מקצוע שיודעים לעשות עבודות איכותיות לטווח הרחוק. אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר ואתם צריכים מישהו שתוצאות העבודה שלו ניכרות לטובה עוד לזמן רב.

זמינות גבוהה

איש אינסטלציה טוב הוא מישהו שלוקחים באופן קבוע בדיוק כמו אנשי מקצוע אחרים שכשהם טובים לא רוצים להחליף אותם. איש אינסטלציה טוב צריך להיות בזמינות גבוהה מכיוון שיש בעיות ותקלות שמצריכות טיפול מהיר. אתם לא רוצים להיות עם איזו נזילה גדולה או הצפה בבית שתגרום לכם נזק ואיש האינסטלציה יגיע אחרי שעות ארוכות ואתם גם לא רוצים להיות במצב בו אתם חייבים לסגור את המים לכמה שעות או ימים בגלל עיכוב בטיפול.

אחריות על העבודה

עוד פרמטר חשוב בבחירת שירותי אינסטלציה הוא האחריות על העבודה. עבודת אינסטלציה לא טובה עשויה לגרור אחריה עוד ועוד תיקונים, מה שעלול לעלות לא מעט כסף. אם אתם רוצים להיות עם שקט נפשי, אתם צריכים למצוא איש אינסטלציה שנותן אחריות על העבודה שלו וגם עומד מאחורי האחריות הזו במידת הצורך.

מעוניינים להזמין אינסטלטור? בקרו באתר האינטרנט אינסטלטורס